30 Mayıs 2014 Cuma

 Öz Geçmişim (Yüksel ÖZDEMİR)
1939 yılında Afyonkarahisar, İshaklı bucağında doğdum (İshaklı 1958 yılında Sultandagı ilçesi adını almıştır) .
İlkokulu İshaklıda bitirdim 1958 yılında Sarayönü Sanat Okulundan mezun oldum.1958 yılında Remziye ÖZDEMİR ile evlendim 4 çocuğum var.1963 yılında T.K.Kooperatifinde 3 yıl memurluk yaptım. 1965 sonunda istifa ile ayrıldım.İlçede saat tamir ve satıcılığı yapmaktayım.
1968 yılında SULTANDAĞI SESİ isimli yerel bir gazete çıkarmaya başladım.Bu gazete 1989 yılına kadar aralıksız yayın hayatına devam etti.Gazete ilçemizde çıkan ilk gazetedir.22 yıllık yayın hayatı boyunca gazete ile sosal ve ekonomik ve yerel konularda ve genel konularda halkımızı aydınlatma görevini yaptım.
Atatürk'ün çizdiği yoldan bir adım dışarıya çıkmadım.1970 yılında Cumhuriyet Halk Partisi İlçe Başkanı seçildim.1980'de partilerin faaliyetlerine son verilince parti başkanlığını bıraktım.
1984 yılında Halkçı Partiden (CHP) Sultandağı Belediye Başkanlığına seçildim. 1994 yılında Belediye Başkanlığından ayrıldım.1995 yılında tekrar CHP İlçe Başkanlığına seçildim.1998 yılında Başkanlıktan ayrıldım.Halen partinin faal üyesiyim.
4 çocuğumun hepsi üniversiteyi okumuş ve bitirmişlerdir.
Kendi çıkardığım gazetede ve ülkemizdeki bir çok gazete ve dergilerde ülke sorunları ve sosyal konularda yazılarım çıkmıştır.Halen halkamıza yol göstermekteyim ve ilçede esnaflık yapmaktayım.
Hayatım boyunca derneklerde, koopareratiflerde ve sosyal konuların bir çoğunda kuruculuk, yöneticilik yaptım.
İlçeye 2 adet fabrika kurulmasında öncülük görevini üstlendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder